Prao

Nu är det ju Lördag, efter Lördag kommer Söndag och efter Söndag kommer Måndag, då blir det ut på prao.. I ett stall, Yeey! fast neeej, vad tänkte jag med? Ähh så får det vara, vem vet kanske blir det jätte kul att jobba med häst och stalltjänst, nu ljuger jag!
ångrar inte så jätte mycket att jag valde stall att praoa på men känner på mig att det inte kommer blir så jätte kul, nu får det bli såhär då, hästar är ju söta och så, men jag är rädd för dom, fast det går säkert bra..
får vi ju hoppas, hehe, längtar inte så mycket, för vet inte så mycket, stackars mig, jag vet inte ens vart stallet ligger, fast jag chansar, vet att det ligger i Örsundsbro, det kan man nästan fatta,
SÄVA Ridcenter AB - Örsundsbro
va pinsamt det kommer att bli, dom förväntar sig säkert värsta hästtjejen som kan allt om hästar, som älskar hästar, heh, nej så blir det inte SÄVA, ni får en import i två veckor,
hehe, äh nu får det vara såhär, hörs!
(bild från Google)
Men men..
jag är död.. ? Svar - JA

Kommentarer
Postat av: öberg

sv: eeeeyy, sista gången jag kommenterade på den här dösnigga bloggen

2012-02-25 @ 11:09:29
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/
Postat av: öberg

sv: eeeeyy, sista gången jag kommenterade på den här dösnigga bloggen

2012-02-25 @ 11:09:29
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0