madelen demir

är min bästavän och älskar henne till 110%, min barndomsvän, hon betyder allt för mig, har alltid kul med henne och finns ingen bättre i mitt liv än henne, kan snacka med henne när jag är ledsen,sur,glad, kan bara snacka med henne hela tiden om det är något om jag vill skratta eller bara vill snacka, hon är mitt allt, Ja jag har massor med vänner som jag älskar men hon är den enda som jag vet alltid finns där, vi retas med varandra, vi slås och det är sånt som gör så vi alltid har kul för vi skrattar åt det efter.
Haha jag sitter här och skrattar åt våra minnen som vi haft från vi var små,
älskar dig madelen demir, kommer alltid att göra!
Madelen Demir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0