jag

Jag heter Teres Lahdo, 14 år, bor i Enköping '' Sveriges närmaste stad'' jag går i skolan som alla andra barn, spelar fotboll på fritiden i ett lag som heter FannaBK, jag satsar inte så mycket på fotboll, tycker det bara är kul att spela och få umgås med vänner, jag umgås mycket med vänner när jag har tid, umgås mycket med min bästavän Madelen Demir.
Jag har underbara vänner som alltid får mig att skratta, härliga brudar, älskar att umgås med killen som jag älskar helt klart den bästa i mitt liv, underbar grabb, betyder förrr mycket för mig ♥
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, mitt sjärntecken är VÅGEN, föddes den 1 Oktober 1997, i Uppsala, yepyep.
Går på Västerledsskolan, 8 Eken i Fotbollsklass, med en sjuk klass som jag står ganska nära till faktist, coolt.
Lyssnar mycket på musik, Bruno Mars, Hot Chelle Rae, Kelly Clarkson och massor mer, älskar att sjunga, även fast det låter föörjäävligt, hehe det vart INTE allt men kommer inte på så mycket så, hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0